bannerhanza

Dzisiaj jest: 12 Maja 2025 roku    |    Imieniny: Joanna, Dominik, Pankracy
Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'XVI Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 14 maja 2025 - 11:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołów z posiedzenia:
    1. XI sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 26 marca 2025 r.;
    2. XII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 09 kwietnia 2025 r.;
    3. XIII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 15 kwietnia 2025 r.;
    4. XIV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 25 kwietnia 2025 r.;
    5. XV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 25 kwietnia 2025 r.
  4. Informacja o działalności Nadleśnictwa Goleniów, Nadleśnictwa Kliniska oraz Nadleśnictwa Nowogard w roku 2024 oraz planach na rok 2025.
  5. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Goleniów z organizacjami pozarządowymi za 2024 rok.
  6. Sprawozdanie z działalności Goleniowskiego Domu Kultury za 2024 rok.
  7. Sprawozdanie z działalności Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Goleniowie za 2024 rok.
  8. Sprawozdanie z działalności Centrum Usług Społecznych w Goleniowie za 2024 rok.
  9. Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2024.
  10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Goleniów na lata 2024-2028 za 2024 rok.
  11. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” w Gminie Goleniów na rok 2025 w związku z przystąpieniem Gminy Goleniów do realizacji rządowego Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025.
  12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji dla niepublicznej innej formy wychowania przedszkolnego w wysokości wyższej niż określona w ustawie.
  13. Projekt uchwały w sprawie porozumienia międzygminnego Gminy Goleniów z Gminą Dobra w zakresie przyjmowania bezdomnych psów z terenu Gminy Goleniów do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej prowadzonego przez Gminę Dobra.
  14. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Goleniów na 2025 rok.
  15. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku budowy drogi – ulicy Jaworowej w Goleniowie.
  16. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów dla terenu położonego przy ul. Bohaterów Warszawy w Goleniowie.
  17. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Kotwiczna” w miejscowości Lubczyna.
  18. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Osiedla Helenów w Goleniowie.
  19. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
  20. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2025-2035.
  21. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej aktualizacji prawa miejscowego w zakresie funkcjonowania pomników przyrody.
  22. Interpelacje radnych i zapytania.
  23. Wolne wnioski.
  24. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  25. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  26. Informacje Przewodniczącego Rady.
  27. Zamknięcie obrad sesji.


Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.