Dzisiaj jest: 16 Listopada 2018 roku    |    Imieniny: Maria, Edmund, Marek
Wyświetlenie artykułów z etykietą: solectwa
czwartek, 28 maja 2015 10:58

Duży konflikt w małej szkole

Autor (lub autorzy) obszernego anonimu, podpisujący się jako „pracownicy Szkoły Podstawowej w Krępsku” postawił szereg bardzo ciężkich zarzutów dyrektorce tej szkoły, pani Iwonie Bondar. Na razie żaden z zarzutów nie znalazł potwierdzenia.

czwartek, 14 maja 2015 12:04

Spotkania z rodzicami

W środę po południu burmistrz Robert Krupowicz, dyrektor Wydziału Edukacji w UGiM Goleniów Janina Mucek i przyszła dyrektorka Szkoły Podstawowej w Lubczynie Alina Dąbrowska spotkali się z rodzicami dzieci z Lubczyny, Borzysławca i Czarnej Łąki.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej na podstawie uchwały Nr L/572/14 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 października 2014 r w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 30 kwietnia 2015 10:51

Nowi sołtysi

W środę 29 kwietnia w sesji Rady Miejskiej Goleniowa po raz pierwszy uczestniczyli nowi sołtysi, wybrani kilkanaście dni temu przez mieszkańców swoich wsi.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 30 kwietnia 2015 09:13

Woda i kanalizacja dla wsi

Rada Miejska Goleniowa na sesji w środę 29 kwietnia br. zaakceptowała program rozwoju urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w gminie Goleniów na lata 2015-2020.

Dział: Miasto i Gmina
piątek, 24 kwietnia 2015 07:15

Lubczyna z gwiazdkami

W majowym numerze magazynu sportów wodnych „Żagle" opublikowano informator o przystaniach śródlądowych i morskich w Polsce. Marina w Lubczynie dostała cztery gwiazdki na pięć możliwych. Oznaczają one wysoką jakość usług świadczonych w Lubczynie.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 21 kwietnia 2015 10:06

Przedszkole w Lubczynie

Rodzice dzieci kwalifikujących się do opieki przedszkolnej mogą zapisywać je do placówki w Lubczynie. Opieka będzie zapewniona również po 1 września, zmieni się jedynie jej forma organizacyjna: zamiast punktu przedszkolnego będzie działał oddział przedszkolny w tamtejszej szkole podstawowej.

W związku z kontynuacją prac nad Zintegrowanym Planem Gospodarki Niskoemisyjnej Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego (PGN), zwracamy się z uprzejmą prośbą do właścicieli domków jednorodzinnych z terenu Miasta/ gminy Goleniów o wypełnienie i odesłanie krótkiej ankiety.

Celem ankiety jest jak najlepsze rozpoznanie i zdiagnozowanie potrzeb całego Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego jak i każdej gminy z osobna w zakresie modernizacji źródeł ciepła oraz termomodernizacji budynków.

Dział: Miasto i Gmina

Gmina Goleniów informuje, iż w dniu dzisiejszym zakończono prace związane z zadaniem pn: „Stworzenie punków informacji turystycznej w miejscowości Bolechowo, Borzysławiec, Burowo, Miękowo, Niewiadowo, Podańsko, Tarnowiec, Tarnówko, Żdżary, Komarowo, Krępsko, Kąty, Imno, Budno, Białuń, Łozienica". Wykonawcą robót była firma K.M.Z. Głodek Firma Usługowa z siedzibą w Goleniowie. Zadanie objęte było pomocą z zakresu małych projektów w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objętego PROW na lata 2007/2013. Wysokość dofinansowania wyniosła 21 344 zł.

Do pobrania: ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu

Dział: Miasto i Gmina

Gmina Goleniów informuje, iż w dniu dzisiejszym została podpisana umowa z Wykonawcą robót K.M.Z. Głodek Firma Usługowa z siedziba w Goleniowie na zadanie pn: „Stworzenie punktów informacji turystycznej w miejscowości Bolechowo, Borzysławiec, Burowo, Miękowo, Niewiadowo, Podańsko, Tarnowiec, Tarnówko, Żdżary, Komarowo, Krępsko, Kąty, Imno, Budno, Białuń, Łozienica". Na terenie w/w miejscowości zostaną ustawione gabloty informacyjno-ogłoszeniowe dwudrzwiowe, wykonane z aluminium i szkła hartowanego.

 

Zadanie finansowane jest ze środków EFRROW na lata 2007-2013.

Do pobrania: ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006

eu-leader-prow

Dział: Miasto i Gmina
Strona 6 z 11

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.